Mnozí by mohli mít pocit, že pokud se nekonají tradiční pochody, “nic se neděje”. Je sice pravda, že turistické akce pro veřejnost jsou jedním z pilířů na kterých stojí značka KČT, ale značka KČT jako stakeholder v oblasti turistického ruchu rozhodně nezapadá. Dokládá to nejen tato tisková konference, ale i další aktivity a partnerství. Zmíním letošní “top produkt” Stezka Českem, zacílený na individuální turistiku, nebo druhý ročník projektu “Po chatách”, v rámci něhož budeme prezentovat ubytování na chatách KČT s přidanou hodnotou.
Projekt Stezka Českem ve spojení s KČT bude prezentován formou online přednášky-workshopu v rámci Festivalu Kolem světa již tuto neděli od 20 hodin (18. .4 2021).
Dále poběží celoroční kampaň s firmou Bushman, v rámci které budeme sputěžit o pěkně outdoorové ceny na sociálních sítích a rovněž přineseme velkou letní soutěž, o které budeme blíže informovat na konci května. Branding KČT ponesou výlohy peodejen Bushman a bude vytištěna speciální turistická vizitka (samolepka).
Mediálními partnery jsou pro letošní rok opět deníky Blesk, těšit se můžete na tradiční Bedekr, letos s tématem filmových míst. Za KČT bude v tomto speciálu logo na titulce, celostrana inzerce, zdravice Vráti Chvátala a autora Stezky Českem Martina Úbla a samozřejmě výletní tipy KČT do turisticky atraktivních míst.
Dalším mediálním partnerem je opět rádio Frekvence 1 a podcastový kanál Youradio Talk, kde máme již 30 výletních tipů s počtem 225 odběratelů, ale věříme, že se toto číslo bude stále zvyšovat.
Na červen bude připravena speciální KČT tiskovka k letním prázdninám, k výročí založení KČT dne 11.6. a prezentaci KČT v centru Prahy, bude-li možná. V rámci této TK budou blíže představeny další připravované aktivity s partnery na léto.
Součástí PR aktivit jsou další partnertsví se sportovními, neziskovými i komerčními subjekty, jak vás budeme průběžně informovat.
Pokud bude z vaší strany zajímavý námět na medializaci, či se vám podařilo nějakého pěkného výstupu dosáhnout, pošlete nám ho a my zařadíme do rubriky “Napsali o nás” nebo se téma budeme snažit médiím přiblížit.
Roman Hrůza, PR manager KČT
Výstupy z tiskové konference 14. 4. 2021, kdy za účasti ministryně pro místní rozvoj paní Kláry Dostálové, ředitele CzechTurismu, předsedy KČT, náčelníka Horské služby a zástupce Agentury pro ochranu přírody a krajiny byla oficiálně zahájena turistická sezóna. Účast na TK byla podpořena členy Rady pro prezentaci KČT a týmem vedeným PR manažerem KČT Romanem Hrůzou.
Tisková konference CzechTourism: https://www.youtube.com/watch?v=MSfRJ_s7Q7E (KČT – stopáž 24:00 – 31:00)
Rozhovor s panem Danielem Takáčem: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/221411058300414 (stopáž rozhovoru 2:26 – 14:40)
Odkaz na webové stránky KČT: https://kct.cz/clanky/zahajeni-letosni-turisticke-sezony-je-tu