Dovolená doma je název online kampaně krajské destinační agentury Živý kraj odkazuje na své letošní zaměření: posílení domácího cestovního ruchu. Kampaň odstartovala již 1. dubna 2020 a cílí na aktivní návštěvníky a rodiny s dětmi z celé ČR. Nabízí spojení lázeňské relaxace posilující zdraví a imunitu s širokou nabídkou výletních cílů a volnočasových aktivit.
Kampaň na podporu lázeňských měst jako „bran do regionu“ akcentuje dovolenou v lázních, které jsou nejpříjemnějším místem pro upevnění vlastního zdraví. Lázně mohou být také výchozím bodem pro výlety do blízkého okolí a provozování mnoha sportovních aktivit. Proto jsou v rámci kampaně komunikována i další témata jako je pěší turistika, cyklistika, golf, přírodní atraktivity, hrady, zámky a další historické památky.
Na blogu Živého kraje najdou čtenáři inpiraci k zajímavým výletním cílům. Kampaň bude v období května a června navíc podpořena reklamou na seriál Toulky Karlovarským krajem, který je dostupný jak na zmiňovaném blogu, tak například na Televizi Seznam a který neotřelým způsobem představuje to nejlepší z regionu.
Ve spolupráci s vybranými ambasadory budou také představeny jejich oblíbené výletní cíle v Karlovarském kraji. Cílem je oslovit mladé rodiny a návštěvníky, kteří hledají netradiční zážitek a vyžití na léto 2020.
Destinační agentura se také zapojí do kampaně agentury CzechTourism „Světové Česko“ na podporu domácího cestovního ruchu prostřednictvím tištěných médií, například lifestylových časopisů, časopisů o cestování a sportovní turistice. Cílí také na online zpravodajské portály, televizi, rozhlas i sociální sítě.
„Již třetím rokem také realizujeme vydání letní vkládané přílohy, která letos ponese název Dovolená na západě a bude oproti předchozím mnohem obsáhlejší. Přílohu budeme distribuovat v rámci periodického tisku po celé České republice,“ zmiňuje předseda destinační agentury Petr Židlický. Destinační agentura také pokračuje v marketingových aktivitách na zahraničních trzích. „Nejsou sice v rozsahu, který je pro nás obvyklý, ale na stěžejních a blízkých trzích stále udržujeme povědomí o Karlovarském kraji a jeho tradičním a vysoce kvalitním lázeňství. Po opětovném uvolnění hranic přivítáme zahraniční účastníky press a fam tripů a navážeme na úspěšné prezentace lázeňství i celého kraje v zahraničí,“ říká Petr Židlický.
Zdroj: Krajské listy5/2020, Karlovarský kraj